Załatw sprawę

RODO - Klauzula informacyjna

Procedury dotyczą każdego podmiotu, który ubiega się o zezwolenie/opinię na:

  1. Opinia lokalizacji linii ogrodzenia
  2. Uzgodnienie lokalizacji mediów w pasie drogowym
  3. Uzgodnienie lokalizacji obiektów względem granic pasa drogowego
  4. Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
  5. Uzgodnienie projektu budowy/przebudowy drogi
  6. Oświadczenie o możliwości połączenia działki z droga publiczną (powiatową)
  7. Zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót i umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (UWAGA: zalecamy składać wnioski co najmniej 14dniowym wyprzedzeniem)
  8. Zajęcie pasa drogowego w przypadku awarii
  9. Lokalizacja reklam w pasie drogowym
  10. Korzystanie z przystanków
  11. Przekroczenie tonażu
  12. Remont zjazdu
  13. Uzgodnienie projektu zjazdu
  14. Szkoda komunikacyjna
  15. Projekt tymczasowej organizacji ruchu
  16. Zieleń w pasie drogowym (wniosek na przycinkę i/lub usuwanie drzew i krzewów)
  17. Wniosek o wydanie uzgodnienia zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi

Przy składaniu wniosków do ZDP w Wieliczce zalecamy zapoznanie się z informacją (18. druk nr 1) oraz podpisanie jej i złożenie wraz z danym wnioskiem

     18. Klazula informacyjna (druk nr 1)

Wysokość opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego